Ի՞նչ է գործընթացի քարտեզագրումը

Գործընթացի քարտեզագրումը տեխնիկա է, որը թույլ է տալիս առանձին բիզնես-գործընթացների վերլուծության միջոցով հասկանալ ծառայության մատուցման ողջ ընթացքը: Գործընթացը կարելի է քարտեզագրել տարբեր ճանապարհներով, օրինակ՝ գերատեսչությունների տարբեր թիմերի կամ ստորաբաժանումների հետ համատեղ վերլուծությունների միջոցով:

Ինչո՞ւ է կարևոր գործընթացի քարտեզագրումը

Այն կարող է օգնել թիմերին՝

  • հստակ պատկերացնել, թե իրականում ինչպես է ծառայությունը մատուցվում քաղաքացիներին,
  • բացահայտել բարելավման կարիք ունեցող ոլորտները և դրանք հաշվի առնել թվային նոր ծառայությունների նախագծերում:

Թվային ծառայություններ նախագծող թիմերի համար գործընթացների քարտեզագրումը կարևոր է, քանի որ այն թույլ է տալիս թվային ծառայությունները դիտարկել «փոխակերպման» համատեքստում՝ բարելավելով աշխատանքի ձևն ու արդյունավետությունը:

Խորհուրդ է տրվում գործընթացների քարտեզագրումն իրականացնել որպես ծրագրային ապահովման տեխնիկական բնութագրերի ստեղծման, այնուհետև՝ կնքվող պայմանագրի մաս: Դա թույլ կտա գործընթացի քարտեզները կիրառել ծառայությունների պարբերական բարելավումների ընթացքում:

Ներկա և բարելավված գործընթացների քարտեզագրում

Գործընթացների քարտեզագրման երկու հիմնական տեսակ կա.

Գործիքներ և ձևանմուշներ

Բիզնես-գործընթացների մոդելավորման գործիք (գործիքը ներկայացված է անգլերեն)