Բովանդակություն
Ինչո՞ւ է սա կարևոր
Թվային ծառայության նախագծումը երբեք չի կարելի համարել ամբողջովին ավարտված։ Այն պետք է մշտապես բարելավել՝ հիմնվելով օգտատերերի կարիքների վրա։
Բարելավումների իրականացումը ճկուն մոտեցմամբ թույլ է տալիս թվային ծառայությունը օգտատերերին հանձնել հնարավորինս վաղ փուլում ու պարբերաբար վերանայել այն։
Հաշվի առեք, որ ծառայության պարբերական բարելավումներն ավելին են, քան հիմնական տեխնիկական սպասարկումը (կոդային սխալների ուղղում, անվտանգային բարելավումներ և այլն): Դրանք թույլ են տալիս հիմնավոր կերպով լուծել ծառայության խնդիրները, մշտապես արձագանքել օգտատերերի կարիքներին ու տեխնոլոգիայի կամ պետական քաղաքականության փոփոխություններին:
Ինչպե՞ս կիրառել
- Հնարավորինս շուտ գործարկեք ծառայությունը, ապահովեք հետադարձ կապը օգտատերերի հետ, լսեք ու կարևորեք նրանց արձագանքները,
- ստացված կարծիքների հիման վրա բարելավեք ծառայությունը՝ այն դարձնելով օգտատերերի համար հնարավորինս հարմարավետ,
- պարբերաբար կրկնեք այդ գործընթացը՝ ծառայության նախագծման և գործարկման յուրաքանչյուր փուլում օգտատերերի գոհունակության բարձր մակարդակն ապահովելու համար,
- մշտապես հաշվարկեք ծառայության որակի գնահատման 4 հիմնարար ցուցանիշները՝ վերլուծելով ստացված արդյունքները և ձեռնարկելով դրանց բարելավմանն ուղղված միջոցներ,
- իրականացրեք փոփոխությունների մոնիթորինգ՝ հիմնվելով ծառայության որակի գնահատման ցուցանիշների վրա,
- բացահայտեք ձեր թիմի աշխատանքին առնչվող խնդիրները (առանձին անհատների մոտ առաջած հարցեր կամ խոչընդոտող հանգամանքներ): Դա կնպաստի ծառայության որակի բարձրացմանը և թույլ կտա խնայել ժամանակ, ջանքեր ու միջոցներ,
- բացահայտեք ծառայության այն բաղադրիչները, որոնք բարելավման կարիք ունեն։ Սա իրականացնելու համար խոսեք ձեր թիմի հետ՝ ամենօրյա կամ հետահայաց հանդիպումների ձևաչափերով,
- նկատի ունեցեք, որ ծառայությունը պետք է պարբերաբար փորձարկել, և պատրաստ եղեք դիմակայելու ձախողումներին։ Դրանք դիտարկեք որպես խնդիրների բացահայտման ու հետևություններ կատարելու հնարավորություն,
- թվային ծառայության թարմացումները կանոնավոր հրապարակումներով ներկայացրեք ղեկավար կամ շահագրգիռ կողմերին, ինչպես նաև օգտատերերին
- ծառայությունը նախագծելիս հաշվի առեք դրա պարբերական բարելավումների հետ կապված ծախսերը ծառայության ողջ կենսացիկլի համար (3-5 տարվա կտրվածքով)՝ ներառյալ ծառայությունը սպասարկող թիմի աշխատավարձը։
Մեկնաբանություններ